Gwarancja i usługi posprzedażne

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w naszym sklepie były zawsze najwyższej jakości oraz wolne od wad. Oferowane przez nas wkłady kominkowe spełniają warunki europejskiej normy PN-EN13229, a piece wolnostojące  PN-EN13242.

Większość produktów w sklepie KOMINEO.pl objętych jest gwarancją producenta. Informacje o długości okresu gwarancyjnego oraz o warunkach gwarancji znajdują się na stronie każdego produktu objętego gwarancją, a także w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego produktu.

Poniżej znajdują się wzory dokumentów gwarancyjnych dla wkładów kominkowych Laudel oraz pieców wolnostojących INVICTA:

Instrukcja ogólna montażu i użytkowania wkładów i kaset kominkowych opalanych drewnem - GWARANCJA

Instrukcja ogólna montażu i użytkowania pieców opalanych drewnem - GWARANCJA


Zanim przystąpisz do procedury gwarancyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź krótkiej wymianie wiadomości e-mail.

Wszelkie zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przelewu lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie).

Zgłoszenia należy składać:

  • poprzez e-mail na adres (preferowana przez nas forma): biuro@komineo.pl
  • listownie na adres:
    KOMO Sp. z o.o.
    ul. Bartycka 24/26 paw. 92
    00-716 Warszawa

  • telefonicznie:

    tel. 22 4 65 95 65

    tel. 602 31 22 31

Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w dokumencie gwarancyjnym.

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Infolinia 22 4 65 95 65
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl