Reklamacje
Zanim przystąpisz do procedury reklamacyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź krótkiej wymianie wiadomości e-mail.
UWAGA! Wszelkie reklamacje rozpatrywane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przelewu lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie).
REKLAMACJE
1. Zgodnie z art. 12 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 informujemy, że Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia Konsumentowi rzeczy bez wad.
2. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie warunków gwarancji określonych w dokumencie gwarancyjnym lub w trybie przewidzianym w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
3. Reklamacje należy składać:
- poprzez e-mail na adres (preferowana przez nas forma): biuro@komineo.pl
- listownie na adres:
KOMO Sp. z o.o.
ul. Bartycka 24/26 paw. 92
00-716 Warszawa - telefonicznie:
tel. 22 4 65 95 65
tel. 602 31 22 31
4. Zalecamy podanie w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.
6. Większość produktów oferowanych w sklepie KOMINEO.pl jest objętych gwarancją producenta. Szczegółowe informację na temat gwarancji znajdziesz na stronach produktów, w regulaminie oraz na stronie informacyjnej "GWARANCJA I USŁUGI POSPRZEDAŻNE".
7. Zgodnie z art. 12 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej mowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Sklep KOMINEO.pl prowadzony jest przez:
KOMO Sp. z o.o.
ul. Radna 15A/6
00-341 Warszawa
KRS (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego): 0000078375
Kapitał zakładowy (w pełni opłacony): 770 000 zł
NIP: 525-22-24-948
NIP UE: PL525 22 24 948
REGON: 017407889
Konto bankowe: 40 1750 0012 0000 0000 3083 6847 /BNP Paribas Bank Polska S.A./
Jesteśmy do Państwa dyspozycji:
Pn.-pt.: 800-1700
Sobota: 900-1600
Biuro Obsługi Klienta:
tel. 22 4 65 95 65
tel. 602 31 22 31
e-mail: biuro@komineo.pl