
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w naszym sklepie były zawsze najwyższej jakości oraz wolne od wad. Oferowane przez nas wkłady kominkowe spełniają warunki europejskiej normy PN-EN13229, a piece wolnostojące PN-EN13242.
Większość produktów w sklepie KOMINEO.pl objętych jest gwarancją producenta. Informacje o długości okresu gwarancyjnego oraz o warunkach gwarancji znajdują się na stronie każdego produktu objętego gwarancją, a także w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego produktu.
Poniżej znajdują się wzory dokumentów gwarancyjnych dla wkładów kominkowych Laudel oraz pieców wolnostojących INVICTA:
Instrukcja ogólna montażu i użytkowania wkładów i kaset kominkowych opalanych drewnem - GWARANCJA
Instrukcja ogólna montażu i użytkowania pieców opalanych drewnem - GWARANCJA
Zanim przystąpisz do procedury gwarancyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź krótkiej wymianie wiadomości e-mail.
Wszelkie zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przelewu lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie).
Zgłoszenia należy składać:
- poprzez e-mail na adres (preferowana przez nas forma): biuro@komineo.pl
- listownie na adres:
KOMO Sp. z o.o.
ul. Bartycka 24/26 paw. 92
00-716 Warszawa - telefonicznie:
tel. 22 4 65 95 65
tel. 602 268 802
Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w dokumencie gwarancyjnym.