Sposoby i koszty dostawy

Przy zamówieniach na kwotę powyżej 1000,00 zł
DOSTAWA GRATIS!

W sklepie KOMINEO.pl dostępne są następujące sposoby dostawy / odbioru towaru:

  • Kurier (dostawa od 1 do 3 dni roboczych)
  • Odbiór osobisty (możliwy w Warszawie na ul. Bartyckiej 24/26 paw. 92 po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu)

 

KOSZTY DOSTAWY
Forma dostawy Forma płatności (za całe zamówienie)
Zamówienia na kwotę do 1000,00 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD 15,00 zł 20,00 zł -
Odbiór osobisty 0,00 zł - 0,00 zł
Zamówienia na kwotę powyżej 1000,00 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD GRATIS
Odbiór osobisty

 

CZAS I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Bartyckiej 24/26 w paw. 92, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt), w godzinach od 09.00 do 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.

4. W przypadku, gdy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności dostarczenie towaru w terminie określonym w ust. 1 i 2 powyżej okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia indywidualnego czasu dostawy.

5. Koszty dostawy zamówionych rzeczy pokrywa Kupujący.

6. Wkłady kominkowe, piece kominkowe oraz niektóre modele biokominków dostarczane są na palecie. W niektórych regionach Polski, żadna z firm kurierskich z którymi współpracujemy (DHL i DPD) nie posiada samochodu z windą. W takim przypadku po stronie Zamawiającego leży pomoc kurierowi przy rozładunku dostarczonego urządzenia. O takich przypadkach staramy się informować Zamawiającego w miarę możliwości (nie zawsze firma kurierska informuje nas z wyprzedzeniem o braku możliwości dostawy autem z windą w danym regionie) jeszcze przed nadaniem przesyłki.

7. Realizujemy dostawy jedynie na terenie Polski.

Dostawa zamówień złożonych w sklepie KOMINEO.pl realizowana jest poprzez firmę kurierską DHL Express Polska lub DPD Polska Sp. z o.o. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się aktualnie Twoja przesyłka wchodząc na stronę http://www.dhl.com.pl lub http://www.siodemka.com (podając numer listu przewozowego, który otrzymałeś od nas e-mailem tuż po nadaniu przesyłki).

W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to 1 dzień roboczy, a w przypadku przesyłek paletowych 1 lub 2 dni robocze. Czyli z reguły na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Maksymalna kwota pobrania dla dostaw realizowanych przez firmę DPD Polska Sp. z o.o. wynosi 5000,00 zł, a w przypadku dostaw realizowanych przez DHL Express Polska 6500,00 zł. Jeżeli całkowita wartość zamówienia przekracza maksymalną kwotę pobrania różnicę należy zapłacić przelewem lub gotówką przed wysyłką zamówienia.

UWAGA!
Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym m.in. stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta, taśma klejąca z logo DPD/DHL, itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, tj. stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów), w obecności kuriera.

  1. Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera, który jest do tego zobowiązany zgodnie z regulaminem DPD Polska / DHL Express Polska
  2. Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera!
  3. W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.

UWAGA! WKŁADY KOMINKOWE, PIECE KOMINKOWE ORAZ NIEKTÓRE MODELE BIOKOMINKÓW DOSTARCZANE SĄ NA PALECIE!

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz maksymalnie na kwotę około 200,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie. Każdy produkt oferowany w sklepie KOMINEO.pl posiada oznaczenie opakowania "Paczka" lub "Paleta", dzięki czemu mogą Państwo jeszcze przed zakupem sprawdzić koszt ewentualnego zwrotu rzeczy.

Więcej na temat odstąpienia od umowy przeczytasz tutaj.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 1 000,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl