Przy zamówieniu powyżej 1000,00 zł

DOSTAWA GRATIS

Bezpieczne zakupy

 

Sprawdź nasze opinie:

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sposoby i koszty dostawy

Przy zamówieniach na kwotę powyżej 1000,00 zł
DOSTAWA GRATIS!

W sklepie KOMINEO.pl dostępne są następujące sposoby dostawy / odbioru towaru:

  • Kurier (dostawa od 1 do 3 dni roboczych)
  • Odbiór osobisty (możliwy w Warszawie na ul. Bartyckiej 24/26 paw. 92 po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu)

 

KOSZTY DOSTAWY
Forma dostawy Forma płatności (za całe zamówienie)
Zamówienia na kwotę do 1000,00 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD 15,00 zł 20,00 zł -
Odbiór osobisty 0,00 zł - 0,00 zł
Zamówienia na kwotę powyżej 1000,00 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD GRATIS
Odbiór osobisty

 

CZAS I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Bartyckiej 24/26 w paw. 92, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt), w godzinach od 09.00 do 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.

4. W przypadku, gdy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności dostarczenie towaru w terminie określonym w ust. 1 i 2 powyżej okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia indywidualnego czasu dostawy.

5. Koszty dostawy zamówionych rzeczy pokrywa Kupujący.

6. Wkłady kominkowe, piece kominkowe oraz niektóre modele biokominków dostarczane są na palecie. W niektórych regionach Polski, żadna z firm kurierskich z którymi współpracujemy (DHL i DPD) nie posiada samochodu z windą. W takim przypadku po stronie Zamawiającego leży pomoc kurierowi przy rozładunku dostarczonego urządzenia. O takich przypadkach staramy się informować Zamawiającego w miarę możliwości (nie zawsze firma kurierska informuje nas z wyprzedzeniem o braku możliwości dostawy autem z windą w danym regionie) jeszcze przed nadaniem przesyłki.

7. Realizujemy dostawy jedynie na terenie Polski.

Dostawa zamówień złożonych w sklepie KOMINEO.pl realizowana jest poprzez firmę kurierską DHL Express Polska lub DPD Polska Sp. z o.o. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się aktualnie Twoja przesyłka wchodząc na stronę http://www.dhl.com.pl lub http://www.siodemka.com (podając numer listu przewozowego, który otrzymałeś od nas e-mailem tuż po nadaniu przesyłki).

W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to 1 dzień roboczy, a w przypadku przesyłek paletowych 1 lub 2 dni robocze. Czyli z reguły na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Maksymalna kwota pobrania dla dostaw realizowanych przez firmę DPD Polska Sp. z o.o. wynosi 5000,00 zł, a w przypadku dostaw realizowanych przez DHL Express Polska 6500,00 zł. Jeżeli całkowita wartość zamówienia przekracza maksymalną kwotę pobrania różnicę należy zapłacić przelewem lub gotówką przed wysyłką zamówienia.

UWAGA!
Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym m.in. stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta, taśma klejąca z logo DPD/DHL, itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, tj. stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów), w obecności kuriera.

  1. Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera, który jest do tego zobowiązany zgodnie z regulaminem DPD Polska / DHL Express Polska
  2. Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera!
  3. W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.

UWAGA! WKŁADY KOMINKOWE, PIECE KOMINKOWE ORAZ NIEKTÓRE MODELE BIOKOMINKÓW DOSTARCZANE SĄ NA PALECIE!

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz maksymalnie na kwotę około 200,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie. Każdy produkt oferowany w sklepie KOMINEO.pl posiada oznaczenie opakowania "Paczka" lub "Paleta", dzięki czemu mogą Państwo jeszcze przed zakupem sprawdzić koszt ewentualnego zwrotu rzeczy.

Więcej na temat odstąpienia od umowy przeczytasz tutaj.

Montaż - piece INVICTA
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl