Sposoby i koszty dostawy

Przy zamówieniach na kwotę powyżej 700,00 zł
DOSTAWA GRATIS!

W sklepie KOMINEO.pl dostępne są następujące sposoby dostawy / odbioru towaru:

  • Kurier (dostawa od 1 do 3 dni roboczych)
  • Odbiór osobisty (możliwy w Warszawie na ul. Bartyckiej 24/26 paw. 92 po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu)

 

KOSZTY DOSTAWY
Forma dostawy Forma płatności (za całe zamówienie)
Zamówienia na kwotę do 699,99 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD 17,00 zł 23,00 zł -
Odbiór osobisty 0,00 zł - 0,00 zł
Zamówienia na kwotę powyżej 700,00 zł
  Przelew Pobranie Gotówka
(w siedzibie firmy)
Kurier DPD GRATIS
Odbiór osobisty

 

CZAS I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:

1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.  Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Bartyckiej 24/26 w paw. 92, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt), w godzinach od 09.00 do 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.

4. W przypadku, gdy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności dostarczenie towaru w terminie określonym w ust. 1 i 2 powyżej okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia indywidualnego czasu dostawy.

5. Koszty dostawy zamówionych rzeczy pokrywa Kupujący.

6. Realizujemy dostawy jedynie na terenie Polski.

Dostawy zamówień złożonych w sklepie KOMINEO.pl realizowane są poprzez firmy kurierskie DPD (paczki), DB SCHENKER (palety), GEODIS dawniej Pekaes (palety), GLS (paczki) oraz RABEN (palety).

W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to 1 dzień roboczy, a w przypadku przesyłek paletowych 1-2 dni robocze. Niestety 10% to przypadki, w których firma kurierska nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Maksymalna kwota pobrania dla dostaw realizowanych przez firmy kurierskie wynosi odpowiednio:
- DPD: 5000,00 zł,
- DB SCHENKER: 4 500,00 zł
- GEODIS (Pekaes): 10 000,00 zł

Jeżeli całkowita wartość zamówienia przekracza maksymalną kwotę pobrania różnicę należy zapłacić przelewem lub gotówką przed wysyłką zamówienia.

UWAGA!
Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym m.in. stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta, taśma klejąca z logo DPD/DB SCHENKER/GEODIS/GLS/RABEN, itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, tj. stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów), w obecności kuriera.

  1. Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera.
  2. Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera!
  3. W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.

UWAGA! WKŁADY KOMINKOWE, PIECE KOMINKOWE ORAZ NIEKTÓRE MODELE BIOKOMINKÓW DOSTARCZANE SĄ NA PALECIE!

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz maksymalnie na kwotę około 200,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie. Każdy produkt oferowany w sklepie KOMINEO.pl posiada oznaczenie opakowania "Paczka" lub "Paleta", dzięki czemu mogą Państwo jeszcze przed zakupem sprawdzić koszt ewentualnego zwrotu rzeczy.

Więcej na temat odstąpienia od umowy przeczytasz tutaj.

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Infolinia 22 4 65 95 65
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl