Przy zamówieniach na kwotę powyżej 700,00 zł
DOSTAWA GRATIS!
W sklepie KOMINEO.pl dostępne są następujące sposoby dostawy / odbioru towaru:
- Kurier (dostawa od 1 do 3 dni roboczych)
- Odbiór osobisty (możliwy w Warszawie na ul. Bartyckiej 24/26 paw. 92 po wcześniejszym kontakcie z Obsługą Sklepu)
KOSZTY DOSTAWY | |||
Forma dostawy | Forma płatności (za całe zamówienie) | ||
Zamówienia na kwotę do 699,99 zł | |||
Przelew | Pobranie | Gotówka (w siedzibie firmy) |
|
Kurier DPD | 17,00 zł | 23,00 zł | - |
Odbiór osobisty | 0,00 zł | - | 0,00 zł |
Zamówienia na kwotę powyżej 700,00 zł | |||
Przelew | Pobranie | Gotówka (w siedzibie firmy) |
|
Kurier DPD | GRATIS | ||
Odbiór osobisty |
CZAS I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Zamówione produkty można odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Bartyckiej 24/26 w paw. 92, od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świąt), w godzinach od 09.00 do 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru.
4. W przypadku, gdy z uwagi na nieprzewidziane okoliczności dostarczenie towaru w terminie określonym w ust. 1 i 2 powyżej okaże się niemożliwe, skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia indywidualnego czasu dostawy.
5. Koszty dostawy zamówionych rzeczy pokrywa Kupujący.
6. Realizujemy dostawy jedynie na terenie Polski.
Dostawy zamówień złożonych w sklepie KOMINEO.pl realizowane są poprzez firmy kurierskie DPD (paczki), DB SCHENKER (palety), GEODIS dawniej Pekaes (palety), GLS (paczki) oraz RABEN (palety).
W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to 1 dzień roboczy, a w przypadku przesyłek paletowych 1-2 dni robocze. Niestety 10% to przypadki, w których firma kurierska nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
Maksymalna kwota pobrania dla dostaw realizowanych przez firmy kurierskie wynosi odpowiednio:
- DPD: 5000,00 zł,
- DB SCHENKER: 4 500,00 zł
- GEODIS (Pekaes): 10 000,00 zł
Jeżeli całkowita wartość zamówienia przekracza maksymalną kwotę pobrania różnicę należy zapłacić przelewem lub gotówką przed wysyłką zamówienia.
UWAGA!
Prosimy o każdorazowe wnikliwe sprawdzanie przesyłek, w tym m.in. stanu opakowania zewnętrznego, a w przypadku zauważenia jakiegokolwiek uszkodzenia (wgniecenie, zarysowanie kartonu, połamana paleta, taśma klejąca z logo DPD/DB SCHENKER/GEODIS/GLS/RABEN, itp.), przy podpisywaniu listu należy odnotować na nim informacje o uszkodzonym opakowaniu, następnie sprawdzić stan przesyłki wewnątrz i w razie konieczności, tj. stwierdzenia uszkodzeń, osobiście sporządzić szczegółowy protokół szkodowy (druki dostępne u kurierów), w obecności kuriera.
- Ewentualne reklamacje rozpatrujemy jedynie łącznie z protokołem szkodowym określającym szczegółowo rodzaj powstałych uszkodzeń oraz stan opakowania zewnętrznego (paleta, karton, folia stretch, plastikowe opaski, logo na taśmie klejącej, nalepki ostrzegawcze typu „kieliszek”), spisanym w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera.
- Protokół szkodowy musi bezwzględnie być podpisany przez kuriera!
- W przypadku braku tak sporządzonego protokołu szkodowego reklamacje nie będą uwzględniane.
UWAGA! WKŁADY KOMINKOWE, PIECE KOMINKOWE ORAZ NIEKTÓRE MODELE BIOKOMINKÓW DOSTARCZANE SĄ NA PALECIE!
ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU
W przypadku odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 25,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych w formie paczki oraz maksymalnie na kwotę około 200,00 PLN w przypadku rzeczy dostarczanych na palecie. Każdy produkt oferowany w sklepie KOMINEO.pl posiada oznaczenie opakowania "Paczka" lub "Paleta", dzięki czemu mogą Państwo jeszcze przed zakupem sprawdzić koszt ewentualnego zwrotu rzeczy.
Więcej na temat odstąpienia od umowy przeczytasz tutaj.